dinsdag 1 september 2009

Ding 16: You Tube

Mrs. Robinson werkt maar door en door in haar vakantie! Stand by me...

Stand By Me from Mike Yates on Vimeo.


Dit jaar heeft DOK haar jaarverslag notabene gepubliceerd op You Tube, d.w.z. in 4 filmpjes vertellen zowel bezoekers als werknemers wat zij zoal doen in de bibliotheek. Overigens de tekstversie staat jammergenoeg niet vermeld op de website, maar dient apart aangevraagd te worden bij de afdeling communicatie. You Tube geldt als een geweldig PR-instrument. Bijvoorbeeld: rondleidingen, activiteiten, tentoonstellingen, werking databanken en uitleg catalogus, selfservice, nieuw- en verbouw, enfin te veel om op te noemen. Bibliotheek Amsterdam besteedt zelfs een spotje aan haar nieuwe bedrijfskleding. Er is veel mogelijk:


2 opmerkingen:

  1. Haaaaa, wat geweldig...jij werkt echt door in je vakantie! Jij hebt al zo veel gedaan...en ik heb nog nergens op gereageerd, mijn excuses hoor! Om eerlijk te zijn zou ik vanaf begin september weer wekelijks kijken omdat ik dacht dat het zo'n vaart niet zou lopen...hier bewijs jij echter even het tegendeel. Ik ga nu direct aaaaalllleeee blogs lezen! He doeg, enne echt super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superfilmpje, echt heeeel leuk, naar iedereen doorsturen hebben we allemaal een gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen