zondag 6 september 2009

Ding 23: Evalueer wat je in de afgelopen tijd hebt geleerd



De mussen vallen van het dak...deze lekker niet.
Mrs. Robinson is verheugd dat zij is uitgenodigd aan het Web 2.0 deel te nemen! Want wie schrijft die blijft! Ding wat zeker is, is dat Mrs. Robinson het schrijven in haar blog ontzettend gaat missen. Mrs. Robinson voelt zich gewoon als een vis in het water van Web 2.0! Vis, kippen en mus zijn te koop, bieders krijgen z.s.m. bericht. Ja, alles is te koop: ziehier een gedichtje uit haar poëziealbum van weleer:
"Mrs. Robinson zat op vaders' wagen
Tussen rode kool en biet
Alles is te koop riep vader
Alleen Mrs. Robinson krijg je niet!"

Straks op naar Web 3.0? Wat is het vervolg van deze cursus? Gaan we nu bezig met een POP..? Mrs. Robinson heeft wel een verzoek in deze: graag 1 cursus per jaar en niet meerdere tegelijkertijd!
Wat gaat Mrs. Robinson de rest van de vakantie doen? Schilderen en lezen, gewoon een boek lezen, nee geen e-reader, uit haar LibraryThing!

2 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD! Ik heb je blogs over de laatste 'dingen' nog niet eens gelezen, maar een felicitie is zeker wel op zijn plaats! Ik ga eens even zitten voor deze laatste blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mrs. Robinson,

    Vanmorgen is Willemijn bij me geweest met het certificaat. Hoorde dat jij in een sneltreinvaart een inhaalslag had gedaan met de 23 dingen. Prachtig jouw blog. gefeliciteerd.
    Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nadta ik klaar was met het laatste ding, 19-06-2009, niet meer naar mijn blog gekeken heb. Inderdaad zoals je afvraagt, wat nu?

    groet Einepyk

    BeantwoordenVerwijderen